Bemannat supportteam 24/7 årets alla dagar
24/7 SUPPORT
I de allra flesta fall fortsätter vårt uppdrag tillsammans med kunden även efter leverans av själva systemlösningen. Vårt supportteam på ACG Pulse erbjuder dig en servicenivå på högsta nivå genom ett förmånligt supportavtal med 24/7 tillgänglighet.
Vårt supportteam är bemannade 24h om dygnet året runt, för att du som kund och användare ska känna dig trygg i att kunna fokusera på din egen kärnverksamhet. Vårt uppdrag är att se till att systemen är i drift på de tider som är avtalat. Genom fjärrövervakning av alla driftsatta system, kan vi i stor utsträckning undvika driftstörningar utan påverkan i din verksamhet.
Supportteamet hjälper till med allt från IT-set up vid installationer, utbildning av användare, artikeloptimering, framtagning av statistik och avhjälpande av eventuella fel. Vi ansvarar också för serviceavtal, planering av serviceuppdrag, intervallservice och försäljning av tillbehör och reservdelar.
Super-User
Vår rekommendation är att utse en så kallad ”Super-User” på de ställen som har ett driftsatt system. En Super-User specialutbildas av vårt supportteam och som sedan hjälper den dagliga användaren när det uppstår frågor på plats. På det sättet undviks onödiga handhavandefel och systemet får en stabil daglig drift.
Kundsupport är en viktig funktion. Vårt supportteam är alltid redo och är av våra kunder runtom i Europa en mycket uppskattad del i vår verksamhet.
Beskrivning av supportjänsten
- Tillgång till felanmälan via vår bemannade helpdesk och personlig assistans dygnet runt av våra erfarna tekniker.
- Arbetet pågår kontinuerligt till dess att felet är avhjälpt.
- Support utförs via telefon, via fjärrstyrning eller på plats hos kund.
- Nerlagd tid för att avhjälpa ert ärende debiteras enligt avtal eller gällande prislista.
KONTAKTA vår support
Använd formuläret nedan för att kontakta oss.